Followers

05/11/2010

Rest workout


Rest hari ni. Lama juga gua tak rest. Maksud gua rest dari segala aktiviti bersukan. Kalau sebelum-sebelum ni gua rest, tapi still juga buat aktiviti sukan. Cam last weak gua pergi treasure hunt.

Pas tu, seblum ni pula kalau gua off gym, gua akan main futsal.

So, hari ni gua tak mau buat apa-apa aktiviti sukan. Bukan malas , tapi rasanya badan perlu rehat yang cukup . Maklumlah minggu ni gua asyik buat super set. Lepas tu pergi , tengahari dan petang. Kalau besi pun boleh bengkok, inikan pula badan gua.

Sebenarnya, tadi ada niat juga nak pergi gym kat percint 9 tu. Tapi lepas solat tadi, dah terminum cendol secawan. Lemah le badan. Tu yang menguatkan reason gua untuk tidak kegym.

Esok pasti gua pergi. Rasanya nak gerak awal la. Nak main dari pukul 9 sampai tengahari. Baru puas bersukan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat