Followers

01/11/2010

Today workout - Shoulder

Mencuba superset yang betul.

Hari ni gua cuma ada masa lebih kurang 1 jam 20 minit saja untuk trainning tengahari. So, gua cuba fixkan betul-betul waktu tu, dengan style trainnin gua. Hari ni gua trainning shoulder. Tak macam biasa sebab selalunya hari isnin gua akan fokus on chest. Saja nak tukar mode.

Superset hari ni gua buat lebih ringan tapi repeatiation gua buat sampai 20 kali.

Cara gua main senang je. Tapi sakit sikit la. Sebab nak kejar masa.

Betul juga guide kat gymper tu , workout cukup sekadar 40 minit. Gua kire-kire tadi, warm up gua ambil masa 20 minit. Pastu terus buat shoulder workout. Walaupun singkat masanya, tapi sesuai untuk buat rip. Cuma tercungap-cungap la.

Ok ni senarai trainning gua tadi:
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Petang ni gua pergi gym lagi. Nak buat chest workout pula.

Venue hari ni di Gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat