Followers

02/11/2010

Pump Chest


Semalam petang gua pergi gym juga. So dua kali semalam gua masuk gym. Sebelah petang gua train untuk chest.

Ramai tanya gua, kenapa main ringan pastu penatnya macam gua baru angkat berat-berat. Memang la, walaupun gua angkat ringan tapi gua punya repeatiation banyak. Semalam gua push untuk satu set sebanyak 40 kali. So bayangkan la rasanya macam mana.

Macam baru lepas kilmaks je. Haha tapi klimaks sport tau.

Gua dah jumpa formula untuk rip, so lepas ni gua hanya main ringan dan pulun banyak kali. Gua tak nak main besar besar dah.

Sebabnya, kalau kita main besar weightnya, makan badan kita akan turut besar. Gua rasa badan gua dah cukup besar. So dah sampai masa untuk gua buat ripped. Rip ni kalau orang kampung panggil badan berketak-ketak.

Petang ni gua akan turun gym lagi. Kali ni latihan gua akan tertumpu pada back workout pula.

Ni senarai training gua semalam:
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Venue semalam di gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat