Followers

20/11/2010

Pasca Strongest Man 2010


Gua dah daftar dah nama untuk masuk tournement Malaysia Strngest Man 2010. Nama melayu dia, Mr Badang Malaysia.

Payah beb. Ni disiplin dia:
  • Angkat tayar  trektar sejauh 30 meter
  • Angkat besi 50kg sejauh 20 meter
  • tarik lori 1 tan 20 meter.
  • angkat kereta viva (ikut rep)
Tengok disiplin dia, risau juga gua rasa. Tapi gua nak join juga. Dah lama gua trainning so ini la masa gua nak uji keberhasilannya. Walaupun gua tau susah nak menang, tapi kalau gua trainning betul-betul mesti boleh punya.

Gua tau mesti ramai bodybuilder yag top-top kat Malaysia ni join. Ok juga tu. Sebab dapat gua kongsi ilmu dengan dorang.Gua dah temui set trainning yang sesuai untuk game tu. Nanti gua akan bagi tahu.
Ok, game ni nantii akan dibuat pada 18 disember ni. Kat precint 18 kompleks sukan Putrajaya anjuran Kementerian Belia Sukan.

Nampaknya tak boleh la gua nak cut lagi badan gua. Kena build up pula.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat