Followers

26/11/2010

Rest


Hari gua rehat. Sebab nak balik kampung.

Tapi still mahu menulis tentang gym. Tak tahula sampai bila gua akan terus tulis pasal gym. Dah minat kot. Tak dapat main gym, tulis pasal gym ok juga rasanya. Gua seronok tulis pasal gym dan kesihatan. Sebab, gua tak perlu risau dengan penulisan gua, sebab gua tak kutuk orang, tak tulis pasal  politik , tak mencarut, cuma gambar agak seksi je.

Bila cerita pasal kesihatan, gua terperasan satu benda. Orang yang rajin bersukan kebanyakkannya jarang atau susah untuk kita dengar kena sakit jantung la, darah tinggi, kencing manis mahupun penyakit yang sewaktu dengannya.

Mungkin sebab mereka ni selalu berpeluh. Tengok orang main gym ni, kuat makan. Tapi relax je. Muka pun sentiasa nampak muda? Tak percaya?

Lu orang boleh usha umur jaguh-jaguh bina badan negara kita.

Tetapi, sebaliknya berlaku pada orang yang tak suka bersukan. Cepat dapat sakit. Beb, bila malas bersukan kita akan mengundang pelbagai aspek negetif ke dalam badan. Bukan pada fizikal saja, tapi mental pun turut berjangkit.

Jadi, apa tunggu lagi? Jangan la asyik nak baring saja depan tv atau duduk saja mengadap internet. Riadah la, kan banyak faedah. Dapat pahala pula.

Tapi kalau time beriadah kat gym ada awek seksi tengah erobik camne ye?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat