Followers

10/11/2010

Today workout- back

Semalam workout gua tertumpu pada back.

Latihan untuk back ni, perlu betul. Jangan buat sekerat-sekerat. Contohnya macam kita buat chin up. Jangan gayut sikit-sikit. Kalau boleh, tangan tu lurus betul. Gua ada sedikit kelemahan di dalam back bodypart. May be sebab kepak tak nampak sangat.

Bila tanya orang, dorang kata gua kena lebihkan sedikit latihan back. Gua try kaji balik. Maybe sebab gua selalu buat sekerat-sekerat. Tu yang tak keluar betul tu.

Senarai trainning semalam:
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Sekarang ni untuk cooling down gua tak buat sit up. Gua buat hangging leg rasie. Serius, sampai sekarang perut gua rasa macam nak krem je.

Venue semalam, di Gym Rakyat KBS.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat