Followers

06/11/2010

Strongest Men

Dari pukul 9 sampai pukul 12.30, gua di gym rakyat.

Fokus trainning hari ni hanya tertumpu pada chest , tricep dan juga squat. Sebab tu lama gua trainning. Sampai tiga part gua balun.

Gua memang suka lepak gym lame-lame sambil workout. Pada gua ianya boleh dikategorikan sebagai aktiviti riadah. Tapi gila lama gua beriadah. Tak apa, janji hasilnya ada.

Ni senarai training gua

Warm up :
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
Chest:
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
Tricep:
  • Machine tricep extension 2 in 1 superset style
  • Tricep push down 2 in 1 superset style
Squat:
  • Squat push by macine
  • Leg press
  • Leg extension
  • Leg curl
Cooling down:
  • Sit up super set
Banyakkan? Kalau lu orang perasan, hujung minggu mesti gua trainning banyak part. Serius, pada gua itu adalah kepuasan.


Hari ni lepak kat gym banyak bercerita pasal competition strongest man yang KBS nak buat. Gua tak tau la jadi ke tidak. Hari tu nak buat MR FITNEST. Ni dah tukar pula. Wak cakap acara yang akan di pertandingkan adalah, angkat kereta kelisa, tarik fotuner, bawa dunmbel 50kg sejauh 50 meter pastu golek tayar trektar yang berat gila tu.

Haiyo, larat ke gua. Dah la gu tengah diet sekarang ni. Kalau nak tambah power tak boleh diet.

Tak kisah la menang ke kalah. Gua tetap nak join juga. Tapi diet gua still on.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat