Followers

24/11/2010

Today workout- Chest + back


Semalam gua trainning 2 part. Chest dan juga back. Berat juga beb. Sebab tu gua nampak sangat lesu malam tadi lepas main futsal.

Gua check BMI gua semalam. Beb, result die 29. Berat gua 87. Tinggi gua 175. Pastu fat gua dalam 20%. Gua perlu trunkan berat badan dalam 6kg lagi untuk dapat berat yang ideal. So, kena diet lagi ke? Gua rasa macam dah sangat bosan untuk diet. Mana tidaknya, sebab diet gua dah tak selere makan sedap-sedap lagi. Bulan ni gua tak makan langsung fast food. Ajaib sungguh.

Trainning untuk mr badang, gua belum start lagi . Sebab kesuntukan masa. Mungkin tengah ari ni gua akan lakukan trainning Mr badang. Nak kena main berat-berat ni, nak bagi tambah energy.

Ramai yang cakap, gua trainning ringan je. Tapi bila dorang follow, semua tak larat. Memang la, gua main berat yang minima. Pastu gua akan buat high rep. Latihan ni untuk buat cutting. Kalau untuk buat size gua akan tambah berat. Gua rasa relax dulu untuk buat size. Next year baru buat.

Ni senarai gua trainnging semalam:
Back workout.
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Chest workout.
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Penat kan, kalau tengok senari trainning gua.

Venue semalam di gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat