Followers

21/11/2010

Pasca Strongest Man 2010-1

 Dead lift
 Saeated Cable Row
 Saeted dumbell press
 Squat Press

 Lari bawa dumbell

Tricep press

Ini adalah jenis latihan yang telah gua namakan di last posting. Maklumlah, kalau list nama je nanti orang tak paham. Gua sorang je yang paham. Kengkadang list nama tu bila gua tengok balik, gua pun tak paham.

Warm up gua akan buat superset sit up dan chin up. Cool down pula gua akan buat hanging leg raise.

Latihan dead lift tu adalah untuk cabaran disiplin angkat kereta viva. Seated cable row pula untuk latihan tarik lori satu tan. Seated dumbell press dan tricep press pula untuk bagi kekuatan untuk masa cabaran disiplin golek tayar. Lari bawa dumbell dan squat pula adalah untuk cabaran disiplin lari bawa dumbell 50kg dan tarik lori.

Gua kena buat check list untuk mengukur tahap kekauatan yang di capai. Contohnya untuk seminggu trainning, apa hasil yang gua dapat.

Satu program yang seronok ni. Nampak macam gua serius je untuk game ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat