Followers

15/11/2010

Latihan sebelah petang


Gua memang minat the rock. Dulu masa sekolah selalu jerit..if you seeemmelll...what the rock is cockin'!

Sebelah petang gua pergi gym. Biasa la. kalau ada masa, gua pergi gym dua kali sehari. Petang ni trainning tak la rushing macam trainning tengahari. Lebih kepada nak touch-touch je besi tu. Lagi pun, petang ada erobik. So adakah itu boleh di panggil peluang untuk cuci mata?

Trainning petang tadi. Apa gua buat?

Rasanya macam banyak je gua buat. Boleh di katakan 3 part gua buat. Back, shoulder dan bicep. Semuanya gua buat dalam 4 set.

Sebab gua nak support member gua main. Lagipun gym penuh dengan manusia. So agak payah untuk gua nak concern kat satu part. Sebab tu gua perlu datang tengah hari. Masa main shoulder tadi , gua angkat yang berat-berat. Saja nak pump sikit muscle tu. Asyik buat cutting je. Bosan juga. Selain tu boleh juga trainning untuk game strongest men.

Dalam kepala gua asyik pikir, perlukah gua besarkan kembali badan gua untuk strongest men tu?

Ok ni senarai trainning gua tadi:
  • Seated military dumbell press
  • Behind neck press 
  • Alternate arm curl
  • Barbell seated arm curl
  • dumbell superset raise
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
Venue, Gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat