Followers

09/11/2010

Abdominal workout

 Semalam gua dapat satu lagi jenis workout yang bagi gua ahak luar biasa untuk membina sixpack.

Nama dia, hanging leg rasie. Ok, gambar kat atas ni adalah alat yang gua guna semalam. Cara nak buat pun macam tu. Ada dua jenis sebenarnya. Gambar kat atas tu tunjuk jenis yang pertama, di mana lutut perlu bengkok.

Apa benefitnya?

Faedahnya adalah untuk keluarkan sixpack yang dah lama atau tak pernah keluar. Kalau lu orang buat setiap hari benda ni, insya allah nanti perut lu orang bakal ada garisan sixpac.

Pada mula ni, gua hanya buat 3 set dulu. Satu set 15 kali. Serius, memang perit.


Ok, ni jenis yang kedua. Jenis ni sama je dengan gambar atas. Gua alat pun alat yang sama. Kalau tangan dah kuat boleh le kalau nak try cara gayot macam ni.

Kalau cara pertama lutut kena bengkok, kali ni kaki lurus. Angkat kaki kalau boleh perlahan. Bila angkat tu, kaki mesti sampai atas. Sama juga dengan cara pertama, lutut mesti sampai atas. Kalau boleh cium, lu orang cium lutut tu.

Gua pun baru try benda ni. Same-sama la kita berlumba keluarkan sixpack.

Venue, Gym rakyat KBS.

2 comments:

NURUL NAZIRA said...

my boyfie slalu gak pegi gym dgn motif nak six pack.. hehe

Mr feckry said...

dapat hasilnya tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat