Followers

21/11/2010

Set trainning Mr Badang


Latihan untuk game Strongest Man.

Semalam gua dah buat research untuk latihan Mr badang ni. Gua usha youtube. Tengok macam mana game tu dan macam mana cara latihan yang bagus untuk Mr badang ni.

Setelah gua kaji, gua tengok dalam game ni seseorang tu perlu ada back, shoulder tricep dan squat yang kuat. Stamina, energy mesti la kuat. Kalau tak nanti mengah pula time angkat besi tu.

Ok ni set latihan yang gua dah kaji:
  • deadlift
  • seated row
  • military seat raise
  • dumble sprint
  • squat
  • tricep machine press
Cukup gua rasa set latihan ni. Gua akan start latihan ni esok. Latihan ni masa tengah hari. Petang gua akan main gym macam biasa.

Pagi tadi gua pergi gym .Lepak dengan ein dan wak. Banyak juga discussion pasal Mr badang. Dari segi teknik masa game sampai la ke topik hadiah. So esok get ready to strongest man trainning.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat