Followers

11/11/2010

Today workout - Chest



Semalam tumpuan pada chest workout.

Seperti biasa gua gunakan kaedah superset untuk chest workout. Tapi semalam power macam kurang. Maybe sebab gua dah train selama 5 hari non stop. Tu yang power cam kureng sikit. Biasanya repaeatiation gua sampai 20 kali. Tapi semalam gua tak berapa larat. So buat 10 kali je.

Bila repeatiation kurang, kena main berat sikit. Ini sebab nak seimbangkan dengan cara workout dan juga membina strenght.


Ini di panggil bar dip. Ramai orang tanya macam nak buang lemak bahagian bawah dada. Kebiasaannya orang yang gemuk mempunyai dada yang gelebeh. So macam mana nak buang lemak tu?

Ini salah satu keadah yang sangat berkesan. Dengan melakukan bar dip, secara auto ia akan membentuk muscle yang padat pada bahagian dada. Senang cakap, lemak yang gelebeh tu akan dikikis dengan secara amnya. Cuba la try. Ikut kemampuan masing-masing. Kalau luorang boleh larat buat 10x or lebih, buat je.

Set trainning gua semalam:
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Venue semalam di gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat