Followers

29/06/2010

Messi VS Klose

Messi, siapa yang tak kenal. Kelincahan di padang bagaikan seekor harimau bintang di padang safari yang sedang berlari kencang. Kehandalannya membawa bola selalu di geruni oleh pihak lawan.

Piala Dunia kali ini, berlaku beberapa kali cuba ingin mematahkan kaki messi telah dilakukan oleh musuh-mush argentina. Namun kesemuanya menemui jalan buntu

Sehandal-handal Messi, ada juga kelemahannya. Messi di katakan pernah kantoi oleh De Maria . Menurut rakan sepasukannya itu, Messi ni dalam hati ada taman. Kat padang je nampak terror main bola. Tapi dengan awek punya la cuak.

Messi pernah kantoi streka kain dalam aweknya di kem latihan. De Maria rakan sepasukan yang nampak.

Podolski. Lain pula ceritanya. Walaupun tidak sehandal Messi. Namun dia sangat gagah bila bersama teman wanitanya.

Pernah satu ketika wartawan Jerman mengatakan, Podolski pernah memarahi aweknya kerana lambat ambil tisu. Sebab tu kalu lu orang tengok muka awek podolski cam jenis baik je . Sopan je bila dengan balaknya tu.

Namun bukan itu jadi pertaruhan 3 julai ini. Kedua-dua bintang bola sepak ini akan berentap bagi merebut tempat di ke sepruh akhir Piala Dunia. Perlawanan Argentina dan Jerman bukan calang-calang game, kerana kedua-dua pasukan boleh dikatakan seimbang.

Tapi awek siapa yang lagi lawa?

1 comment:

masturah mj said...

hahahaha, tnya awek spe yg plg lawa, ttp akan plih messi sbb die cute..huhu

fatinmmj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat