Followers

life mrfeckry

22/06/2010

Pemberontak


Ramai yang tak puas hati dengan Capello mengurus pasukan England. Termasuk la gua. Paling gua tak puas hati adalah barisan pemain England . Tapi apa nak buat. Capello tu coach, gua ni cuma peminat pasukan England saja.

Memang jauh pangga dari api.

Semalam, John terry dan juga kroninya dah tak boleh tahan dengan Capello. Dia telah menganjurkan satu pemberontakkan kecil-kecilan. Satu memorandum dah di buat bagi Capello terbeliak mata baca.

Ceh, dah macam reformasi plak.

John Terry dan gangnya, sebenarnya tak puas hati dengan taktikal yang digunakan oleh Capello. Dia nak tukar kepada 4-5-1. Formasi ni akan lebihkan kepada penguasaan di bahagian tengah.

Tapi, dengar cerita Capello tak layan pemberontakan tu. Memang Capello ni diktator. Mampus kalah le England game pasni.

1 comment:

aNiSa hANg tUaH said...

huh..tak suke jugak si capello nii
ckp die sorg je betoll
betul tak abg rooney?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat