Followers

24/06/2010

England Selamat!


Jermain Defoe.

Itulh nama penyelamat pasukan England dan juga jurulatih gaji termahal di dunia, Fabio Capello. Defoe menjadi penjaring gol tunggal semalam apabila beliau berjaya meldakkan jaring gol Solvenia pada minit ke 23.

Kemenangan England semalam telah melonjakkan mereka ke tempat kedua di dalam Group C. Gua yakin wira England itu telah di puji-puji hingga melambug oleh rakan sepasukannya.

England hanya terselamat dari tersingkir ke pusingan kedua. Tapi apakah nasib mereka di pusingan ke dua nanti? Takkan setakat layak lepas tu boleh bungkus.Capello harus pertimbangkan perkara ini. Kalau di lihat corak permainan yang masih kurang agresif, rasanya pengurus gaji termahal ini tidak akan lari dari di kritik lagi.

Gua mengahrapkan Capello membuat ulangkaji dengan taktikal yang digunakan sekaran. Lepas ni tidak boleh mengharapkan seri je.

Defoe pastinya orang paling gembira, semalam apabila di temuramah beliau hanya menjawab," saya nak balik cepat nak jumpa wanita saya saya cintai."

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat