Followers

04/06/2010

Injury


Pasukan England sentiasa diselubungi masalah kecederaan. Baru-baru ini Ferdinand ada injured kat lutut.

Biasa la macam gua sekarang. Pun injured kat lutut. Gua paham apa perasaan Ferdinand b ila dia tak boleh lari laju, atau main lompat-lompat. Lompat sikit mesti lutut rasa macam tertinggal kat bawah.

Injured kat lutut ni menag bahaya. Silap hari bulan memang tak boleh main bola lagi, macam kata cik Awang kat opis tadi," jul kamu kena lupakan saja main bola. Kalau tidak nanti kaki kamu nanti tak boleh pakai."

Ferdinand beruntung sebab dia ada physio. Tapi gua, mana nak cekau physio. Tapi cik Awang ada bagi tip kat gua.

"Kamu tumbuk halia bagi hancur. Sampai keluar air. Lepas tu balut dengan kain, letak di lutut. Selawat tiga kali masa balut. Kemudian yakin pada Allah kaki tu akan pulih."

Gua baru setelkan tips cik Awang tu. Gua rasa panas je kat lutut. Harap-harap kaki gua sembuh cepat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat