Followers

10/06/2010

Esok World Cup !

Eh mana datang Walcott ni..boleh la setakat nak ambil gambar.


Team ni gua badget akan ke final tahun ni.

Besok Wrold Cup mula, gua akan cuba menghantar pasukan perisik untuk usha 2 team ini. Setakat ni pasukan perisik gua sedang giat berlatih main Counter Strike. Maklumlah, pasukan perisik.

Game pertama Argentina di jadualkan jumpa Negeria. Dorang main pukul 10 malam waktu Malaysia.

Team England pula akan main untuk game first dorang dengan team USA pada pukul 2 pagi waktu malaysia. Masa tu dah kira pagi 2 pagi ahad la. Gua harap time tu gua tak berdengkur.
Gua akan pakai jersey England siap-siap sambil di tangan gua ada meggi tomyam cup bersamaan dengan Tongkat Ali secawan.

Prediction dua-dua team ni, Argentina di jangkan akan menang 24-0 dan England pula akan tewas 21-17.

Tu prediction gua berdasarkan prestasi dorang setakat ni. Tapi gua dah jumpa Degawan. Soh jampi bagi England menang.

Tadi gua dapat sms dari Degawan, " gua bizi menjampi."

1 comment:

Mak Su said...

menjampi dgn menggunakan accent ala robin hood ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat