Followers

23/06/2010

Go Argentina

Argentina dah layak ke pusingan seterusnya. Gua dengan yakin mengatakan pasukan feberet gua ni akan ke final.

Final World Cup tahun ni akan lebih menarik kalau Argentina jumpa dengan Brazil.

Andai kalau dorang jumpa, gua akan buat nasi dagang untuk kita makan sama-sama menonton final tu. Ok sekarang gua letak juga statistik game pagi tadi. Terkejut juga gua dengan corak permainan M.Palermo. Gua ingat dia dah tak boleh main da.

Gua masih teringat lagi masa copa america dulu. Tahun berapa gua tak ingat. Tahun 1999 kot. Masa tu Martin Palermo di kritik bagai nak gila sebab ambil penalti sebanyak 3 kali tapi semua tak masuk.

Agak terkejut juga Maradona menaruh kepercayaan pada dia.

Messi pagi tadi telah mencipta sejarah apabila menjadi Kapten pasukan yang termuda. Wa respect la sama lu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat