Followers

life mrfeckry

30/06/2010

Kenapa Messi?

Hampir setiap hari media melaporkan pasukan Jerman sedang mengawasi Messi. Dorang kalau boleh nak tengok apa Messi buat dalam masa 24 jam.

Pasukan Jerman di gembar-gemburkan sangat cuak dengan Messi. Ini kerana Messi bagaikan malaikat maut mereka di Piala Dunia. Sehinggakan mereka merancang untuk membuat kepungan terhadap Messi.

Pelikkan. Memang la Messi tu handal. Tapi bukan Messi sahaja yang handal. Argentina kali ni boleh dikatakan sempurna.


Paling mengejutkan, ada juga bookie sedang merancang untuk menembak messi dari jauh. Beberapa penembak teapt sedang berlatih di padang sasar di afrika. Mereka sedang berlatih menembak harimau, singa, dan juga beruang kutub.

Gambar di atas adalah merupakan salah seorang penembak yang sedang dalam sesi pemilihan. Gua rasa dia dapat ni. Dengan pose yang mengancam macam ni takkan la bookie-bookie tu tolak.

9 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

seksi wanita tu
ngee

Mr feckry said...

hahaha:nak buat camane

Mak Su said...

uiyooooo, tak kena tembak pun boleh pengsan kalau bookienyer macam iteww... huhuhu

fatinmmj said...

hahah...seksi..wanita itu..

Mr feckry said...

maksu:tengah trainning tembak le tu

Mr feckry said...

fatin:haha

Anonymous said...

Howdy! I'm at work browsing your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!
Here is my web page ... asics onitsuka tiger mexico 66

Anonymous said...

Grеаte piеces. Keep writing ѕuch kind of іnfo
on yоur site. Im really impressed by your site.

Thаnks for sharіng your thoughtѕ on keyword.
Regаrds

Alѕo viѕit my web blog :: payday loans

Anonymous said...

Youг means of explaining all in this article is tгuly fastidious, еvery one can simply bе awaге
οf it, Τhаnkѕ a lot.

Feel freе to visit my web ѕіte; Same Day Payday Loans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat