Followers

18/05/2011

Today workout- Chest Workout


Agak lama gak wa tak pergi gym. Cukup la dua hari wa rest dari exercise.

Time to back for workout. Gua mulakan workout wa minggu ni dengan chest. Biasa la, kena start dengan major dulu. Masa train tadi gua still gunakan superset style.  Cukup satu setengah. Kire ok la.

Gua rasa malam ni mesti sakit dade gua. Seminggu tak tren.

Kakak gua sekarang selalu minta pendapat pasal nak hire trainner. Mulanya gua rasa cam rugi je, tapi ok kot untuk die. Actually, pada gua untuk ubah bentuk badan bukan pada orang. Tapi pada diri sendiri. Tapi ilmu untuk kuruskan badan kena belajar. Rasa terkila juga la bila tak dapat train die. Sebab gua rasa gua pun boleh tren die. Tak payah la die nak bayar sampai 500 . Mahal beb.

Tak apa la. Gua pun teringin juga nak tengok result die nanti.

Untu ubah bentuk badan, tak cukup dengan exercise je. Kena pilih plan permakanan yang betul dan cukup rehat. Bagi gua disiplin adalah kunci untuk tu.

Ok, venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat