Followers

07/05/2011

Today workout- back+tricep


Dah lama gua tak hupdate blog gym gua ni. Bizi beb dengan sukan opis gua tu. Pergi gym pun tak sempat. Nasib Isnin ngan selase hari wa sempat men gym. Kire hari ni adalah hari yang ke 3 dalam minggu ni wa ke gym.

Gua ingat tadi nak pump overall, tapi pikir balik dalam minggu ni wa belum main lagi bahagian back rupanya. So gua memilih untuk tren back gua. Tadi wa usha cermin, wa tengok badan gua makin mengecil pula. Kena loading protein lebih ni dalam badan wa. Start minggu depan wa akan start balik makan whey protein.

Trainning gua tadi, back dan tricep;

  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
Tricep workout:
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Venue tadi, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat