Followers

08/05/2011

Kejap lagi nak pergi gym


Jarang wa update blog pastu baru pi workout. Ni takut tak sempat nak update le ni.

Kejap lagi gua akan ke gym presint 8 yang sekangkang kera depan rumah gua. Gua sekarang tengah set dalam kepala, kejap lagi nak main chest, bicep ngan squat. Jangan lari dari fokus ni. Biasanya tak ramai yang pergi gym tengah hari. Tapi gua lagi suka. Sebab badan dah panas. Tak payah la nak warm up lelame.

Gua rasa badan gua kecik la. Memang tengah gian nak besarkan badan. Esok mesti start dengan latihan besarkan badan. Makan protein. Kena stop makan lipo sekarang ni. Dua minggu lagi baru makan lipo balik.

Gua bukan nak masuk contest bina badan. Tapi alang-alang buat tu biar sampai jadi.

Esok juga gua kan mulakan diet gua. Kena start disiplin. EH bukan nak besarkan badan ke? Buat diet kan..

Sungguhpun tubuh badan ini adalah pinjaman yang sementara dari Allah, tapi kite kena jaga dan sayang. Sayang pada badan sendiri. Bila badan cantik, bertambah sayang la kita pada badan sendiri..

Set trainning wa jap lagi..
  • Sit up superset
  • Chin Up
  • Bench Press+Inner bench press+Dumbell Bench Press
  • Incline bench press+Inner incline bench press+ incline dumbell bench press
  • Decline bench press+Inner decline bench press
  • Dummbell bench press
  • Pull over
  • Dumbell fly
  • Barbell Arm curl
  • Dumbell superset Arm Curl
  • Squat
  • Leg extension
  • Lerg Curl
Venue di jangka, gym presint 8.

2 comments:

Anonymous said...

valium online valium for sale in ireland - valium 7.5 mg

Anonymous said...

Hi therе! Dо yоu know if they make any plugins to
safeguarԁ againѕt hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I'vе wοrked hard on.
Anу tips?

Mу web sіte; the hcg diet gourmet cookbook in stores

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat