Followers

19/05/2011

Today work out- Shoulder

Sejam suku train hari ni.

Takpe, yang pebting kualiti training. Shoulder beb gua pump hari ni. Ok, wa dah tak nak makan lipo 6 dah. Stop dah makan lipo. Wa nak besarkan badan. Nak makan banyak-banyak. Semuanya atas gare-gare gambar ni.



Nampak wa lebih kecik beb.

Tengok bicep gua je dah kalah dengan orang tua ni. Takpe, biar gua pertekadkan usaha gua untuk membesarkan badan.

Masa. tolong la beri wa peluang untuk fokus pada trainning wa..

Training gua hari ni;
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Sit machine fly
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat