Followers

life mrfeckry

09/12/2010

Today workout - Chest

 Ultimate Worrior.

Dulu selalu gua tengok wrestling. Dengan hati dan angan-angan nak jadi kuat macam dorang. Ultimate Worrior ni merupakan wrestler yang paling gua minat dulu. Sebab, dia ni gila-gila pastu sentiasa nampak kuat. Dulu wresling best. Tak macam sekarang. Bosan je.

Berbalik pada latihan. Hari trainning gua pada tengah hari adalah chest workout. Gua masih buat superset chest workout. Tapi gua lebihkan weight sikit. Nak tambah power kan.

Senarai trainning gua:
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Sekarang ni gua tengok bebudak kat gym dah galak makan protein. Memang gua pun galakkan juga . Tapi trainning jangan lupa. Boleh ambil protein, tapi protein tu mesti bersesuaian dengan latihan yang kita buat. Takut nanti trainning kurang , tai protein terlebih.

Protein kalau terlebih dan tidak digunakan bakal menjadi lemak.

Venue, gym rakyat KBS.

1 comment:

helmie zul said...

lu tunggu gua blk kl..gua mesti lepak kbs punya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat