Followers

14/12/2010

Today workout-Back


Latihan tengah hari di gym.

Tadi sempat juga gua pergi gym. Ya la bukan senang gua nak pergi gym tengah hari. Kena curi-curi blah awal dari office. Orang tanya pergi mana, gua cakap pergi berak. Ok latihan tadi tertumpu pada bahagian back workout. Tadi gua trainning tanpa sebarang protein.

Actually gua dah biasa dulu trainning tanpa protein. Tapi sebab dari bulan 4 hari tu dah masukkan protein, terus jadi tak biasa. Cepat pula rasa letih. Kata orang tu cuma mindset je.

Ok trainning gua tadi.
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Member gua mizi masih train untuk mr badang. Tadi dia injured kat bahagian pinggang. Sebab main deadlift yang berat gila. Rasanya 160kg. Katanya pinggangnya meletop. Gua rasa kemungkinan dia tak boleh masuk untul game sabtu ni.

Venue , gym rakyat KBS.

1 comment:

Mrs Nurul said...

wooo ! keep it up bewb!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat