Followers

02/12/2010

Today workout- back

Orang belum bertanding dia dah dapat title. Mr Badang MAHA!

Tarmizi, member gua menang pencarian Badang beras semalam. Tahniah beb kat lu. Terkejut juga gua baca paper hari ni. Siap forntpage lagi tu. Cuma ini pesan gua," mesti badang yang sebenar akan muncul 18 disembar ni. haha!" saja gua nak bakar. Dasyat la lu. Ni memang title lu la mizi.

Hari gua turun balik gym. Setelah dua hari gua tak ke gym sebab demam, so hari ni gua train untuk back workout. Gua tak ambil weiht yang berat-berat. Cuma sekadar main superset style je.

Trainning gua hari ni:
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Pasal injury, gua actually ada sikit injurde kat bahagian back. May be kena masa gua buat latihan deadlift minggu lepas. Nampaknya latihan Mr badang kena ubah sikit.Gua perlu lebih weight pada latihan squat.

Bila dah injured ni rasa cam drop sikit.

Venue, Gym Rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat