Followers

08/12/2010

Pasca Strongest Man - 5


 Cabaran pada diri sendiri. Tu je semangat yang gua ada.

Latihan gua sekarang tak berapa tumpu pada latihan Mr badang. Sebab gua nak bagi back gua release dari sakit dulu. Rasanya hari ni , dah boleh dah kalau gua nak start balik. Sebelum ni gua cuma tambah strenght melalui latihan diomond superset saja.

Gua agak risau pasal pinggang gua. Serius gua cakap, gua dah usha clip strongest men dan tanya orang-orang lama. Peserta strongest men semuanya ada pinggang yang besar. Pinggang gua pula kecil. Kalau pinggang besar, mudah untuk spport kalau nak angkat berat-berat. Menurut mizi member gua yang baru menang Mr Badang MAHA, kebanyakkan body builder tewas peringkat awal. Sebab mereka tak dapat support dari pingang.

Gua dah pening ni. Macam mana nak bagi pinggang gua besar balik?

Macam mana pun gua akan cuba untuk mendapat tempat di kelompok 10 terbaik. Gua tahu bukan senang. Tapi rasanya gua masih sempat lagi dengan trainning gua.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat