Followers

06/12/2010

Gym all the time



Ronie Colemen. 7 kali menang Mr olympia. Kire champ dunia yang begitu top la katakan. Die nia gua rasa dah terlbih makan protien. Badan dia bapak besar. Kalau langgar lori, comfirm lori yang terbalik. Tapi lu orang tau badan dia cam mana sekarang?

Ni ha tengok gambar dia kata bawah.

Out kan? Kalau tak trainning ini la akibatnya.

Minggu lepas gua risau je tak dapat exercise dengan cukup. Sebab balik melaka. Nasib la rumah gua kat Melaka dekat dengan gym So sempat gua pergi lepas gian kat sana. Selama tiga hari gua di Melaka, gua pergi gym witout fel. 

Gua punya lipo 6 x dah nak habis. Gua dalam dilemma, nak beli lipo lagi ke atau nak beli protien pula. Kalau beli protein badan jadi besar. tapi dah sampai masa ke untuk gua besarkan muscle?

Gua rasa macam nak buat cut lagi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat