Followers

09/12/2010

2 event menarik pada 18 dan 19 Disember 2010

Minggu lepas masa gua balik melaka, gua train di ohm gym . Ala gym dekat rumah gua tu. Gua ajak dorang masuk Strogest Men punya Copetitation.

Sebaliknya dorang pula ajak gua masuk game arm wrestling.


Ok, pada 19 disember ni ada game gusti lengan. Anjuran mana gua tak ingat la. yuran die pun gua tak ingat. Tapi kebiasaan cuma rm 10 je. Hadiah, menarik iaitu rm 1000.

Game ni akan berlangsung di dataran pahlawan. Kalau lu orang nak borang register dia, boleh ambil kat ohm gym kat melaka. Kalau daftar masa hari pertandingan pun boleh kot. Tapi kena datang awal la. Gua rasa macam menari juga. Tapi sehari sebelum game ni, akan berlangsungnya Mr Badang.

Ok, ni poster game Mr badang. Hadiah rm 1000 juga. Buat kat Putrajaya. Game ni 1st time buat kat Malaysia. Serius game ni gua masuk. Gua dah submit borang da. Kalu ada kesempatan, gua ingat nak try masuk dua-dua game ni.

Tapi itu pun kalau gua larat la selepas game Mr badang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat