Followers

24/01/2011

Today workout- Chest


Sejak dua menjak tiga menjak lepas kahwein ni, kegiatan gym gua terasa amat terhad. Pasal diet? Jangan cakap la, paling lama bertahan sampai separuh hari je.

Minggu lepas, gua sempat pergi gym 3 kali je. Minggu ni gua target nak pergi paling kurang 4 kali.

Gua baru pindah rumah. Semalam gua pusing-pusing kat area rumah kedai dekat dengan rumah gua, sekali ternampat da..gym... Terus gua rasa cam bersemangat je. Ye la, kalau tak sempat main gym kat office, balik kat rumah boleh qada'.

Hari ni gua trainning chest. Macam biasa rutin hari isnin dan gua masih tumpu guna superset style.

Ni trainning gua tadi.
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Venue, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat