Followers

12/01/2011

muscle mula sakit


Biasa la, kalau dah lama tak pergi gym badan mesti sakit. Sekarang ni gua rasa dari atas sampai bawah semua cam sakit-sakit je. Pakai baju pun macam nak gadoh dah sekarang.

Semalam hari kedua gua ke gym. Memang tak larat, tapi lawan juga. Memang sakit tapi lawan juga. Bak kat orang, no pain no gain. Minggu ni gua rasa cam dapat main gym 4 kali je. Isnin sampai khamis.Ok la tu. Hari lain gua rasa cam bizi sikit.

Latihan semalam pun gua buat overall workout. Untuk overall workout ni gua cuma buat 4 set je setiap course. Kalau lebih takut energy tak cover yang lain pula. Gua tak masuk apa-apa sumplemet pun sekarang ni. Sebab gua nak rest badan gua dari benda-benda tu. Minggu depan baru gua start balik. Lagi pun biarla muscle2 yang sakit ni recover dulu.

Venue semalam di gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat