Followers

14/01/2011

Rest gym


Rest, maybe isnin baru start balik.

Memandangkan malam ni gua akan ke terengganu, so gua rest gym. Gua rasa memang tak cukup main gym macam ni. Mana taknya, berbeza dengan masa sebelum kahwin. Gua kena cari formula baru ni. Makan pun dah start susah nak control.

Kena start diet. tapi payah juga nak diet ni. Sebab makan sentiasa ada depan mata. Kenapa dulu gua boleh control ek. Maybe sebab willing dah tak power kot. Hati dah senang. Dapat bini cun.

Stock gua untuk lipo belum sampai lagi. Gua terpaksa ambil dekat mizi dulu. Lipo 6. Walaupun ramai yang kate kesan die tak sepower lipo6x, tapi pada gua ianya bergantung pada diet dan juga cara workout kita . Kalau kena dengan caranya, pasti menjadi.

Tolong kembali semangat diet ku...

4 comments:

fadzil monorov said...

maybe u need to ask ur wife to cook diet-foods. :D

Mr feckry said...

agree

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalamualaikum... Maaf lama kami tak ziarah blog kamu..


masakkan isteri sedapppp woooo rugi kalau tak makan

Anonymous said...

Awesome website you have here but I was curious about if you knew of any community forums that cover
the same topics discussed here? I'd really like to be a part of community where I can get advice from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thanks!

my page; more info

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat