Followers

24/08/2010

Superset


Gua baru balik gym.

Hari ni trainning teruk juga. Tapi dapat ilmu baru. Superset. Siapa tak larat memang tak boleh buat. Nasib gua makan Lipo 6x. Kalau gua tak telan, gua rasa memang tak larat untuk trainning tadi.

Tadi gua main shoulder. Bukan senang nak train shoulder. Pasal Shoulder ni memang daging padu.

Wak ajar gua cara main superset style. Giler penat. Mau tidaknya, satu set 2 course. Kalau buat flying dumbell shoulder mesti gabung dengan front dumbell. Buat pula bukan sikit. Wajib 6 set dan 15 rep ke atas.

Sebelum blah, wak suruh wat exercise perut. Wak tunjuk style superset. Selalu gua seat up ke depan je. Hari ni, depan, kiri dan kanan. Paling kurang 15 rep dan wajib 6 set. Sampai meremang bulu roma gua.

Tapi gua puas hati. Sebelum tak pernah gua main macam ni. Esok main bahagian back pula.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat