Followers

27/08/2010

Gym Rakyat KBS




Gym rakyat KBS..

Ini gym yang gua lepak hari-hari. Yup hampir setiap hari. Kalau boleh 7 hari seminggu. Tapi kena rest juga.

Semalam chest workout.

Wak, coach gua ada meeting pula. So gua train sorang-sorang. Memang sorang-sorang. Pasal tak ada siapa pun datang gym. Pada lagi bagus. Gua boleh buat gym ni bapa gua punya. Training chest semalam tak heavy. Tapi gua buat superset.

Serius, penat gila. Pelik juga, adakah mengalami masalah strength decrease? Oh tidak. Gua tak mau salahkan puasa. Pada gua puasa lebih memberi kesihatan.

Gua rasa sebab kali ni gua main slow sikit. Nak bagi lagi effect. Kalau buat bench press tu, kalau boleh nak buka habis. Tak nak main sekerat-sekerat. Kata wak kalau main sekerat-sekerat nanti dada jadi macam perempuan.

Sit up still ta boleh capa 20 untuk superset. Gua akan terus mencuba juga. Sit superset ni lain dari sit up biasa. Jangan ingat senang nak buat.

2 comments:

Anonymous said...

ermm nk tanya....ader x tip kalo student yg bru nk start bina badan...meal or some exercise tips or other suplement for taken....
please....^.^..

Anonymous said...

Greetings! Very useful advice within this post!
It's the little changes that make the largest changes. Thanks for sharing!
Here is my web blog :: onitsuka tiger mexico 66 brown

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat