Followers

24/08/2010

Intro Tegap




Tegapmen.blogspot.com

Gua suka main gym. Dari umur 16 tahun gua main besi. Sebab tu ketagihan main besi sampai sekarang tak hilang. Walaupun gua sendiri tak tahu sampai bila gua akan main besi, tapi gua tetap tak hilang minat pada besi.

Dulu gua pernah stop. Then pas stop tu badan gua kecut. Tak silap gua, gua stop masa gua sedang syok bercinta. Masa umur 18 la.

Tapi bila clash dengan awek gua, gua kembali pada gym. Masa tu, hampir setiap hari gua main gym. Pada besi la gua lepas geram. Serius, makin lama makin stim main dengan besi. Sampai gua dapat lupa pasal cerita putus cinta.

Masa tu gua main kan gym pandan indah. Nama gym tu kalau tak silap Top Gym. Masa tu gua cari geng seminat dengan gua. Ramai pula kawan masa tu. Tapi lepas setahun gua terpaksa stop.

Sebab gua injured kat lutut. Tu pasal main bola. Tension gila. Baru ingat masa tu nak masuk protien.

Tahun ni.

Gua kembali ke gym. Gym kat KBS. Serius best, dan gua akan serius bermain dengan besi sekarang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat