Followers

25/08/2010

Penat tak terasa



Kesan bestnye guna Lipo 6x ni, bila lepas berpeluh tenaga akan datang mencanak-canak. Penat hilang dan tenaga datang balik.

Semalam gua baru perasan kesan tu. Itu pun sebab wak cakap. Selama ni gua belasah je. Patut la rasa tak penat. Orang kata kalau makan nanti tak ngantuk. Tapi kalau dah lepas workout kat gym, comfirm gua akan terlelap. Sekurang-kurangnya 10 minit mesti pejam.

Sekarang ni bulan puasa. Kat office gua sejuk je dengan ekon.

Tapi sejak gua telan Lipo 6x ni, gua tak rasa sejuk pun. Gua rasa nanti lepas raya pun gua buat macam ni juga. Makan masa pagi. Kalau gua makan masa petang, comfirm malam gua tak boleh tidor pasal badan panas.

Hari ni gua akan trainning back.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat