Followers

29/08/2010

Mr Malaysia 2010 kontrovesi?


Kontroversi Mr Malaysia 2010.

Gua tak pakar dalam judge bina badan ni. Pada mata kasar, siapa lagi berketul dan cantik pasti dia akan menang.

Mike( gambar atas ) Telah dipilih champ Mr Malaysia 2010. Gua baru download video Mr Malaysia 2010. Gua sempat dah layan semua tu. Gua tengok kalau dari segi badan, Syukri (gambar bawah) lagi lawa body dia. Muscle lagi besar.

Tapi tak tahula. Siapa la gua nak judge semua ni. Gua pun bukan nak masuk tournement ni. Kalau gusti lengan may be yes.

Actually Mike ada satu kelebihan. Performance dia memang best. Gaya bebas yang dia buat memang cun. Dengan music background lagu robot mana tah, memang menjadi. Agaknya pasal tu dia menang.

Wak cakap, judge akan tengok dari segi body balance. Kalau cam tu, tak payah buat besar-besar, kecing pun dah boleh menang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat