Followers

28/08/2010

Lipo support kalau pening



Pening time pagi tadi masa gua nak pergi gym.

Sahur tadi gua telan Lipo 6x 2 biji. Mana la tahu ok. Memang ok. Gua baru balik dari gym. Seriusly gua workout semua part. Dan yang syok bagi gua, setiap part gua buat superset. Tak ada masalah.

Cuma mengah sikit. Mengah ni memang masalah biasa kalau makan Lipo 6x. Tadi gua workout dari shoulder sampai la kaki.

Memang kalau hujung minggu gua akan main semua. Kira bagi recover balik semua. Ya la, semalam gua rest. So hari ni, gu rasa cukup energy untuk workout semua part.

Bagusnya workout semua part ni , sebab dia akan train stamina kita. Memang kita main light. Tapi tak la sampai light sangat. Kalau boleh push lebih dari 10 tu dah kira ok la. Kalau larat buat sampai 20 rep.

Esok macam biasa. Main semua part.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat