Followers

25/08/2010

Back Workout


Gile penat gua buat back workout. Ini part yang pada gua sangat susah. Tadi main cuma sejam. Sebab puasakan. Tapi penatnya memang tak hingat.

Macam biasa wak tunjuk gua cara workout back yang superset punya. Actually superset ni lebih menggabungkan course yang ada. Kalau tengok yang kat atas ni, semuanya cara nak workout back. Tapi cara superset, dia akan menggabungkan 3 dalam satu. Bermakna 3 course dalam satu set.

Kesemuanya buat 5 atau 6 set. Kalau larat main la sampai 6 set. Setiap set cuma 10 rep je. Pastu cuba tengok peluh dah macam mana.

Silap-silap baju dah boleh perah dah.

Gua akan train sampai complete badan gua. Alang-alang buat bar sampai jadi. Kali ni tak nak stop separuh jalan.

Kebanyakan orang main separuh jalan. Cepat putus asa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat