Followers

28/05/2010

Selamat Datang ke blog Expert 11


Makan bola, tido bola, minum bola...tu tema la..

Gua punya tema..bola sana, bola sini..tuuuu diaaa...bola...Baru punya tema. Serius gua memang dari kecik gila bola. So gua nak adaptasikan minat gua melalui blog gua ni.

World Cup dah dekatkan? Terang-trang gua cakap gua fan England dan juga Argintina. So gua akan cuba buat liputan pasal dua team ni untuk world cup. Tu pun kalau gua tak tertido masa layan game world cup nanti.

Gua ni payah sikit. Asal baring depan TV tengok bola, mesti gua terlelap.

Sempena itu, gua juga selalu main game Expert 11 . Game ni adalah pasal managing football team seara online. Memang ketagih beb. Gua rasa gua dah macam maradona dan Alex fegurson je. Nanti gua story pasal game ni lebih-lebih sikit ek.

Jap, gua nak date dengan bini maradona jap. Nanti free gua sambung blogging balik. Kalau minat England pi beli cepat jersey england.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat