Followers

29/05/2010

England bengap Penalty

Penyepak penalti yang di anggap sengal satu ketika dulu


Statistik ni dah jelas yang team england memang slow dalam penalty. Gua tak perasan sebelum ni. Tapi hasil perbincangan gua dengan mak cik bedah belakang rumah, baru gua terfikir akan perkara ni.

Beckham, antara star yang selalu buat orang menyirap bila sepak penalty tak masuk. Harap freekick je lawa tapi bila sepak penalti selalu kantoi.

Player jenis macam ni memang darah gemuruh kuat.

Sebut pasal beckham, ada khabar angin kata West Ham nak beli beckham. Wah best juga ek dapat tengok beckham main kat EPL. Pasti mamat ni akan terkenang kesah lama dia bercinta dengan posh dulu.

Gua harap Fabio Capello dah buat banyak study pasal masalah penalty.

2 comments:

JMR said...

ada org jangkan england akn menang world cup 2010 nih..tol ke?

Mr feckry said...

gua tak rasa macam tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat