Followers

28/05/2010

Calon champ World Cup 2010


Firasat gua seolah membuak-buak nak cakap, World Cup tahun ni bakal di julang oleh argentina. Mesti la gua cakap bersebab.

Argentina ni dibarisi oleh pemain-pemain bertaraf star. Tak payah gua nak cakap siapa pemain dia. Lu orang mesti dah tahu sendiri. Tapi paling glem sekali dalam team argentina ni tak lain dan tak bukan, managernya.

Diego Armando Maradona. Mamat ni pada gua dia baru betul lagenda bola sepak. Dulu gua minat dia sebab skill drible bola dia yang power gila serta gol pakai tangan yang menjadi bualan sepanjang zaman.

Maradona pasti akan menjadi tumpuan ramai. Permulaan si mangkuk ni sebagai manager menjadi kritikan sebab team argentina boleh dikatakan bermula dengan lembap dan nyaris-nyaris tak lepas masuk world cup 2010. Namun Maradona dah buktikan dia tetap wira argentina.

Kali ni gua nak tengok dia mampu atau tidak mengucup piala dunia lagi. Kalau Maradona mampu membimbing argentina menjadi juara , gua rasa mamat ni patut di gelar raksasa bola sepak.

Gua tak sabar nak tunggu world cup 2010.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat