Followers

31/05/2010

England minta simpati

Percaya tak England minta simpati? Mana taknya, dorang tak boleh nak score. Sampai terpaksa melutut dan menyembah kepada pemain Jepun.

Tergelak aku dengan game semalam, Jepun sebenarnya menang 3-0. Tapi di sebabkan pengurus Jepun tu dah kena manderem dengan Capello, 2 dari tiga jaringan pemain jepun M. Tanaka terpaksa di sedekahkan kepada England.

Rooney main maca kerbau. Semua dia nak lanyak, tapi score pun takde pula. Gua nampak sendiri Rooney sengaja main pijak kaki.

Paling kelakar, pemain tengah yang bertaraf bintang gila babas England Frank Lampard. Ada ke patut tendang penalti tak masuk. Tendang penalti pun perlahan je gua tengok. Gua rasa member gua amin yang main futsal tu punya rembat lagi kuat.

Di sebabkan game semalam macam haram, gua telah memaksa TV gua menonton gua (tertido).

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat