Followers

03/10/2010

Today workout - overall superset


Gua rasa puas hari ni pergi gym. Gua risau juga tak dapat pergi trainning hari ni. Maklumlah banyak openhouse punya jemputan. Tapi gua pergi juga trainning. Hari ni gua buat overall superset.

Makna katanya, gua workout semua body part gua. Orang lain mesti terkejut juga. Tapi kalau tanya mana-mana body builder, tu semua biasa.

Gua ni belum jadi body builder. Tapi gua akan cuba ke arah itu. Cuma bab, tournement tu gua kena pikir dulu.

Bulan ni gua dah start diet. Esok gua nak start potong gula dan nasi. Actually, nasi gua dah start potong. Tapi gula belum lagi pasal pagi tadi dah kantoi minum tongkat ali. Esok gua akan cuba. Hopefully gua boleh bertahan.

Workout hari ni:
Warm up:
  • 10 minit jog
  • Superset sit up 6 set

Kemudian gua akan workout part shoulder:

  • Seated military press
  • front dumbell raise
  • Seated lateral raise

Chest workout:

  • Bench Press
  • Dumbell fly
  • Pull Over

Arm workout:

  • Alternate arm curl
  • tricep dumbell extension
  • bar reverse curl

Leg workout:

  • Leg curl
  • Squat
  • leg extension
Macam gua pernah cakap, lu orang tak paham kalau baca nama2 workout ni. Nak senang luorang refer je kat carta yang gua dah tempekkan tu.

Venue, gym precint 9.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat