Followers

18/10/2010

Today workout - Chest


Setiap hari isnin gua akan workout Chest. Entah kenapa gua susun jadual macam tu gua pun tak tahu. Mungkin terikut dengan orang lain kot. Latihan chest ni gua dah terbiasa buat dengan superset style. Sebab tu agak penat sikit.

May be gua penat sebab semalam tak training. Pastu pula makan kurang. Tu yang tenaga pun kurang . Nasib gua makan sumplement.

Tadi gua dapat satu falsafah baru. Main gym ni workout dia tak boleh laju2. Kena pelahan-lahan. Sebab kita nak bina badan. Bukan nak musnahkan badan. Betul juga gua fikir. Buat ape angkat berat-berat tapi tak ada hasil.

Ni senarai training gua tadi:
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Petang ni gua kena train member gua. Sebelum diorang datang gua ingat nak train sikit la bicep.

Tahu tak, orang gym ni penyabar tau. Sebab lu orang boleh tengok, bila time die workout, dia buat perlahan-lahan. Penuh khusyuk. Bila makan pun diet. Tahan nafsu. Sebab tu dia boleh jadi penyabar.

Orang main gym ni pun akan sentiasa nampak muda. Sebab badan cantik, muka jadi segar. Selalu minum air suam. Sebab tu muka nampak segar.

Venue, gym rakyat KBS,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat