Followers

11/04/2011

Today workout- Chest


Balik dari gym, member gua ajak makan pengat durian.

Bila sebut pasal durian, gua teringat lagenda bina badan Malaysia Datuk Malek Noor. Kan dia sesak nafas masa main bola hari tu. Kata orang dia ngaku yang dia banyak makan durian sebelum main bola.

Cuak juga wa nak makan durian banyak-banyak. Ni pengat durian, ok kot.

Takpe, makan sikit-sikit. Lagipun wa makan selepas workout di gym. Ok, tadi ua trainning main chest. Macam biasa gua main guna superset style lagi.Sebab , dengan buat superset, gua rasa lagi banyakn energy pakai dan boleh di amalkan untuk latihan singkat. Tapi wa biasa trainning 1 jam 1/2.

Ok ni trainning gua tadi;
  • Sit up superset
  • Chin Up
  • Bench Press+Inner bench press+Dumbell Bench Press
  • Incline bench press+Inner incline bench press+ incline dumbell bench press
  • Decline bench press+Inner decline bench press
  • Dummbell bench press
  • Pull over
  • Dumbell fly
  • hangging leg up row
Venue hari ni di gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat