Followers

02/03/2011

Today workout-Back

 Ada satu hal yang perlu di setelkan.

Pada suatu hari, gym rakyat KBS dilawati oleh TKSU KBS. Masa tu wak kenalkan gua dengan TKSU tu. Dato' tu cakap, gua lagi besar dari wak.

Muka wak masa tu memang menyirap habis. Tanda tak puas hati. Jadi hari ni kami bertarung sape lagi besar.

Memperkenalkan- Wak!
Ni? kalau luorang tak kenal, melampau la kan,

 Buku bertemu ruas!

 
Sebelum bertanding mesti beramah mesra dengan refree dulu..

The game....!

Malas gua nak cakap, tengok lengan la beb. Ni gua belum diet lagi ni. Kalau diet comfirm lagi kecik lagi rip. Kan betul Dato' tu cakap gua lagi besar. Tengok dah tahu. Haha..ngamuk wak kalau tahu gua post macam ni. 

Lu orang pikir sendiri la sape lagi besar. Actually, hasil tunjuk ajar wak la, badan gua jadi macam ni. Walaupun belum jadi, kira okla dari badan gua gemuk macam giant. Gua sekarang sedang berusaha untuk kecikkan lagi badan. Nak turunkan berat lagi.

Ok trainning gua hari ni, back workout.
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Venue, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat