Followers

24/08/2010

Lipo 6 x


Minggu lepas gua beli kat wak Lipo 6 x.

Puas gua kaji pasal benda ni. Memang dah lama gua teringin nak gua. Actually benda ni untuk reduce berat. Biasanya body builder guna untuk buat cutting.

Mengikut apa yang gua baca, Lipo ni begi kesan dengan cepat.

Pasal side effect?

Memang ada. Bohong la kalau tak ada. Ada yang kata nanti effect kat buah pinggang, mandul, ulu hati prob la, tidur tak boleh la, dan macam-macam lagi.

Gua risau juga. Gua minta pendapat orang-orang lama. Biasa mangkuk-mangkuk yang fail guna sumplement macam ni dorang tak makan sayur. Nasib gua ni memang hantu sayur. Pantang jumpa sayur, mesti licin gua sebat.

Setakat ni, gua tak ada masalah tak boleh tidur, anu tak naik, atau sakit ulu hati. Mungkin sebab gua rajin makan sayur.

Bestnya guna benda ni, walaupun gua puasa, tapi gua punya energy macam orang tak puasa. So memang tak ada hal la bagi gua nak main besi lama-lama.

Gua masih menunggu resultnya. Gua nak tengok hasilnya selepas 4 minggu. Setekat ni gua baru guna dalam 5 hari.

Tunggu dan lihat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat